Warning: Creating default object from empty value in /home/users/wpdemo/public_html/asmgroup.pl/wp-content/themes/asm/admin/redux-framework/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
Oferta - ASM GROUP S.A.
ASM GROUP w Europie

Oferta

Merchandising
Merchandising

Merchandising

Outsourcing sił sprzedaży
Outsourcing sił sprzedaży

Outsourcing sił sprzedaży

Field marketing
Field marketing

Field marketing

Badania marketingowe
Badania marketingowe

Badania marketingowe

Poznaj nas i przekonaj się jak wiele możemy zrobić dla Ciebie... NAPISZ DO NAS

Merchandising

Merchandising wpływa na zachowania konsumenta poprzez sposób prezentacji towaru celem wzbudzenia jego zainteresowania danym produktem, a docelowo zwiększeniem sprzedaży.

Nasze usługi obejmują:

  • merchandising mobilny,
  • merchandising stacjonarny,
  • merchandising weekendowy,
  • visual merchandising.

Dzięki współpracy z nami Klient otrzymuje:

  • właściwą ekspozycję produktów,
  • wzbudzenie zainteresowania klienta,
  • ugruntowanie pozycji danej marki,
  • stałą dostępność towaru na półkach sklepowych,
  • wzrost sprzedaży.

Outsourcing sił sprzedaży

Outsourcing jest jednym z najskuteczniejszych sposobów optymalizacji procesów biznesowych. Pozwala na ograniczenie kosztów zarządzania personelem, daje większą elastyczność w prowadzeniu biznesu, odciąża klienta na wielu płaszczyznach.

Outsourcing sił sprzedaży to budowa i zarządzanie zespołami przedstawicieli wspierających sprzedaż oraz administrowanie zespołami prowadzonymi przez klienta.

Zakres usług świadczonych przez spółki Grupy obejmuje:

  • budowę profesjonalnych zespołów sprzedażowych w tym:
    • przedstawicieli handlowych;
    • promotorów sprzedaży;
    • doradców handlowych;
  • rekrutację i szkolenia członków zespołów,
  • zarządzanie i regularny nadzór nad zespołami,
  • przeprowadzanie okresowych testów sprawdzających osiąganie zakładanych celów,
  • raportowanie wyników.

Field marketing

Zajmujemy się aktywizacją sprzedaży, w tym organizacją akcji promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży lub promowanie marki, przy wykorzystaniu narzędzi i działań pozwalających na bezpośrednią prezentację produktu/ marki konsumentowi.

Dotyczy to zarówno aktywności przy półce sklepowej, czyli w miejscu, gdzie konsument podejmuje decyzję o zakupie, jak i działań poza miejscem sprzedaży - gdzie potencjalny konsument pracuje, czy spędza wolny czas, tj. ulice, deptaki, plaże, parki, obiekty sportowe, bary, kluby, czy restauracje.

Nasze usługi obejmują:

  • animacje,
  • degustacje,
  • samplingi,
  • demo pokazy,
  • konsultacje sprzedażowe,
  • cross selling,
  • eventy,
  • produkcję materiałów POS.

Badania marketingowe

Specjalizujemy się w analizach sytuacji rynkowej opartej na monitoringu półkowym. Cel to gruntowne badanie rynku oraz wykorzystanie innowacyjnych metod analitycznych.

Nasze atuty w zakresie badań rynkowych to:

  • doświadczone zespoły badawcze,
  • precyzyjne raportowanie - dające szerokie spektrum możliwości analitycznych.

Zalety wykorzystania efektów badań marketingowych:

  • możliwość analizy dostępności oraz cen produktów własnych na tle produktów konkurencji
  • analizy tendencji zachodzących na „półce sklepowej” - możliwość oceny rzeczywistego wpływu, jaki na wielkość sprzedaży mają wydatki na usługi merchandisingu, oraz promocję
  • elastyczne reagowanie na zmiany w tendencjach zakupowych po stronie konsumentów

Specjalizujemy się także w badaniach typu „Mystery Shopping” oraz badaniach satysfakcji klienta. Cel to wykorzystanie uzyskanych wyników w praktyce zarządzania.

  • mierzymy
  • analizujemy
  • rekomendujemy

W ramach badania „mystery shopper” sprawdzamy i monitorujemy m.in.:

  • sklepy sieciowe
  • sieci fast food
  • markety budowlane
  • banki
  • restauracje
  • apteki
  • stacje benzynowe
  • salony samochodowe/wypożyczalnie
  • hotele/ salony kosmetyczne i SPA
  • siłownie i kluby fitness

Badanie „satysfakcji klienta” ma wpływ na wyniki i sukces firmy. Pozwala m.in. na zapobieganie odejściu stałych klientów i pozyskiwanie nowych.

Badanie daje możliwość obserwacji zachowania w następujących obszarach:

  • sposobie prowadzenia rozmowy handlowej
  • postawie wobec klienta
  • kulturze osobistej pracownika
  • wiedzy na temat produktów i usług/ dzielenia się wiedzą z klientami
  • sposobie w jaki zaproponowana została usługa/ produkt
  • wyglądzie pracowników/ porządku w miejscu pracy
  • ocenie jakości pracy przez potencjalnych klientów – audytorów
Poznaj nas i przekonaj się jak wiele możemy zrobić dla Ciebie... NAPISZ DO NAS
Akceptuję