Warning: Creating default object from empty value in /home/users/wpdemo/public_html/asmgroup.pl/wp-content/themes/asm/admin/redux-framework/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
Relacje inwestorskie - ASM GROUP S.A.
ASM GROUP w Europie

Relacje inwestorskie

Oświadczenie ASM Group S.A.

Zarząd

Adam Stańczak

Pan Adam Stańczak jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na wydziale Zarządzania i Marketingu. W swojej karierze zawodowej pełnił szereg funkcji kierowniczych w spółkach kapitałowych oraz osobowych, w tym podmiotów świadczących usługi z zakresu marketingowego wsparcia sprzedaży. W 1998 roku był jednym z założycieli PARTNER ASM s.c. (poprzednika prawnego Spółki) funkcjonującej jako ogólnokrajowa agencja marketingowa realizująca usługi z zakresu merchandisingu i promocji w największych sieciach handlowych. 

Adam Stańczak, będąc jednym z założycieli i głównych akcjonariuszy Spółki ASM oraz od 2010 roku prezesem zarządu, odpowiadał za jej dynamiczny rozwój, doprowadzając do pozycji jednego z wiodących graczy na polskim rynku wsparcia sprzedaży i outsourcingu. 

Z powodzeniem zarządzał grupą kapitałową, obsługującą ponad 1500 klientów w Polsce, we Włoszech oraz w krajach DACH. Podczas jego zarządzania, firma została laureatem wielu nagród i wyróżnień branżowych.

Jego celem strategicznym jest budowanie wartości, rozpoznawalności i wiarygodności Spółki wśród inwestorów giełdowych, poprzez dalsze umacnianie pozycji na europejskim rynku wsparcia sprzedaży.

Łukasz Stańczak

Pan Łukasz Stańczak jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej – Podyplomowe Studia Akademii Spółek. W swojej karierze zawodowej Pan Łukasz Stańczak zajmował się obsługą prawną podmiotów gospodarczych oraz funduszy inwestycyjnych. Ponadto Pan Łukasz Stańczak w latach 2013-2016 pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej Biotech Varsovia Pharma spółki z o.o. oraz od stycznia 2014 roku do listopada 2014 roku pełnił także funkcję członka Rady Nadzorczej ASM GROUP S.A. w latach 2017 – 2019 Pan Łukasz Stańczak pełnił funkcję członka Zarządu ASM Group S.A.

Dr. Krzysztof Przybyłowski

Pan Krzysztof Przybyłowski posiada wykształcenie wyższe (doktor nauk ekonomicznych), w latach 1984-1990 ukończył studia na Wydziale Handlu Wewnętrznego Szkoły Głównej Planowania
i Statystyki w Warszawie (specjalizacja: Ekonomika i Organizacja Obrotu Towarowego i Usług). Ponadto Pan Krzysztof Przybyłowski w latach 1994 – 1995 ukończył studia doktoranckie na University of Minnesota, Carlson School of Management i H. Humprey Institute of Public Affairs oraz w 1997 roku uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem, Kolegium Zarządzania i Finansów, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 

 

Pan Krzysztof Przybyłowski jest współautorem podręczników marketingu wydanych w Polsce, Rosji
i na Ukrainie, artykułów naukowych z zakresu zarządzania, publikowanych w Polsce i USA. Ponadto prowadził wykłady z przedmiotów „Marketing Management” w programie Canadian Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej i „Strategic Marketing” w programie CEMS w Szkole Głównej Handlowej.

Pan Krzysztof Przybyłowski w latach 1989 – 2007 w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie jako kolejno asystent i adiunkt, równocześnie w latach 1995 – 1999 był menadżerem projektów uczelni ekonomicznych z Polski, USA i Ukrainy, których celem było unowocześnienie edukacji menedżerskiej w Polsce oraz na Ukrainie. W roku 2000 w McDonald’s Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako marketing manager.  W latach 2003 – 2006 w agencji reklamowej Goldfinger Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz agencji PR, Propublic Sp. z o.o.
z siedzibą w Warszawie, jako dyrektor strategii oraz członek zarządu. W latach 2004 – 04.2020 pełnił funkcję członka Zarządu w LARQ S.A. (dawniej CAM MEDIA S.A.) z siedzibą w Warszawie.

Weronika Wagner

Pani Weronika Wagner jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego
w Warszawie na kierunku Ekonomia w zakresie organizacji i zarządzania. Pani Weronika Wagner jest wykwalifikowanym menagerem z 15 letnim doświadczeniem agencyjnym w realizacji wydarzeń specjalnym, wyjazdów incentive, obsługi klienta, niestandardowych form reklamy a także promocji dla takich branż jak telekomunikacja, IT oraz bankowości. Pani Weronika Wagner posiada kompetencje do zarządzania działaniami client service, komunikacji, wsparcia sprzedaży, trade marketingu. W latach 2011 – 2016 związana z PGNiG S.A. do głównymi obszarami Pani Weroniki Wagner były projekty z zakresu promocji i sponsoringu. 

Rada nadzorcza

Michał Górski

Członek Rady Nadzorczej

Krzysztof Ołdak

Członek Rady Nadzorczej

Rafał Mrozowski

Członek Rady Nadzorczej

Marcin Tulejski

Członek Rady Nadzorczej

Dorota Kaska

Członek Rady Nadzorczej

Michał Górski

Członek Rady Nadzorczej
Pan Michał Górski jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Pan Michał Górski w latach 2006 – 2007 pełnił funkcję wicekonsula w Wydziale Konsularnym Ambasady RP w Rzymie. W latach 2008 – 2009 pełnił funkcję konsula w Konsulacie Generalnym
w Mediolanie. W latach 2013 – 2017 pełnił funkcję kierownika Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Rzymie. W latach 2018 – 2019 pełnił funkcję dyrektora ds. relacji międzynarodowych w Pracodawcach RP. Pan Michał Górski biegle posługuje się językiem włoskim, angielskim oraz francuskim.

Krzysztof Ołdak

Członek Rady Nadzorczej
Pan Krzysztof Ołdak jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego oraz Szkoły Głównej Handlowej kierunek handel zagraniczny. Pan Krzysztof Ołdak w latach 2002 – 2006 pełnił funkcję Sekretarza w Ministerstwie Spraw Zagranicznych Ambasady RP w Moskwie. W latach 2006 – 2007 pełnił funkcję niezależnego eksperta i konsultanta rynku energetycznego. W latach 2007 – 2009 pełnił funkcję Managera w PKN Orlen oraz Unipetrol AS w Pradze. W latach 2009 – 2016 zajmował funkcję doradcze w przedsiębiorstwach z sektora paliwowego oraz energetycznego. W latach 2017 – 2018 zajmował stanowisko Dyrektora w przedstawicielstwie Spółki Europol Gaz w Moskwie. Pan Krzysztof Ołdak biegle włada językiem angielskim, rosyjskim oraz czeskim.

Rafał Mrozowski

Członek Rady Nadzorczej
Pan Rafał Mrozowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Finanse i Bankowość. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz assistance.
W swojej dotychczasowej karierze zawodowej odpowiadał za zarządzanie ryzykiem oraz tworzeniem nowych produktów rynkowych. Współpracował z takimi klientami jak PKO BP, PEKAO S.A., Santander Consumer Bank, Allianz, Aviva, Nationale Nederlanden, TUI, BMW czy Toyota. Pan Rafał Mrozowski biegle władam językiem angielskim.

Marcin Tulejski

Członek Rady Nadzorczej
Pan Marcin Tulejski jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego Wydział Prawa i Administracji. Pan Marcin Tulejski jest radcą prawnym z wieloletnim doświadczeniem w zakresie obsługi podmiotów ryku kapitałowego, fuzji i przejęć oraz w negocjowaniu oraz zabezpieczaniu transakcji handlowych.
Doświadczenia zawodowe zdobywał pracując w kancelariach prawniczych, w latach 2008 – 2012 pracował w spółkach grupy kapitałowej Solid Security sp. z o.o., gdzie pełnił funkcję kierownika działu prawnego, w latach 2012 – 2020 pracował na stanowisku radcy prawnego w spółkach z grupy kapitałowej MCI ASI Capital S.A. oraz Private Equity Managers S.A. Pan Marcin Tulejski posiada doświadczenie w procesach związanych z obsługa spółek notowanych na rynku regulowanym oraz
w alternatywnym systemie obrotu, a także funduszy inwestycyjnych. Brał udział w doradztwie transakcyjnym w tym transakcji venture cepital, private equity / buyout, sprzedaży udziałów/akcji spółek publicznych, due diligence, zajmował się również nadzorem właścicielskim nad spółkami wchodzącymi w skład portfeli inwestycyjnych funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez MCI Capital Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. Pan Marcin Tulejski biegle włada językiem angielskim.

Dorota Kaska

Członek Rady Nadzorczej
Pani Dorota Kaska jest absolwentką Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami
w Warszawie. W latach 2004 – 2007 pracowała w Agencji Rynku Rolnego zajmując się realizacją wspólnej polityki Rolnej Unii Europejskiej w zakresie handlu na rynku produktów przetworzonych.
W latach 2007 – 2019 Pani Dorota Kaska zajmowała liczne stanowiska menadżerskie w spółkach prawa handlowego, w tym latach 2008 – 2015 zajmowała stanowisko Doradcy Zarządu Spółki CAM Media S.A. notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pani Dorota Kaska biegle posługuje się językiem angielskim.

Akcjonariat

AkcjonariuszeLiczba akcji [szt.]KOD ISIN Udział w kapitale zakładowym [%]Udział w głosach na WZA [%]
Adam Stańczak17153532PLASMGR0001430.0830.08
Gerard Malta Limited15428616PLASMGR0001427.0627.06
SMART FROG SP. Z O.O.12651802PLASMGR0001422.1922.19
Pozostali11785692PLASMGR0001420.6720.67
Razem57019642100100

Raporty

Pobierz
22 lutego 2017Informacja na temat stanu stosowania przez spółkę rekomendacji i zasad zawartych w Zbiorze Dobre Praktyki Spółek Notowanych na GPW 2016
Pobierz
19 września 2016EBI 1/2016 - Zmiana w profilu EBI ASM GROUP S.A. (CORPORATE GOVERNANCE - rynek regulowany)
Pobierz
13 września 2016EBI 36/2016 - Uchwała GPW w Warszawie S.A. w sprawie wykluczenia akcji zwykłych
Pobierz
12 września 2016EBI 35/2016 - Zatwierdzenie Aneksu nr 5 do Prospektu Emisyjnego ASM GROUP S.A.
Pobierz
18 sierpnia 2016EBI 34/2016 - Odwołanie prokurenta ASM GROUP S.A.
Pobierz
16 sierpnia 2016EBI 33/2016 - Skonsolidowany raport kwartalny za II kwartał 2016 roku
Pobierz
5 sierpnia 2016EBI 31/2016 - Zmiany w organach statutowych ASM GROUP S.A.
Pobierz
4 sierpnia 2016EBI 30/2016 - Powołanie nowego członka Rady Nadzorczej ASM GROUP S.A.
Pobierz
4 sierpnia 2016Załącznik do EBI 30/2016
Pobierz
8 lipca 2016EBI 29/2016 - Ogłoszenie o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia spółki ASM GROUP S.A.
Pobierz
30 listopada 2020Skrócone śródroczne skonsolidowane oraz jednostkowe sprawozdanie finansowe za 3Q 2020 roku
Pobierz
30 września 2020Skrócone śródroczne skonsolidowane oraz jednostkowe sprawozdanie finansowe za rok 2020
Pobierz
30 września 2020Oświadczenie zarządu do półrocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego ASM Group S.A. za rok 2020
Pobierz
30 września 2020Raport niezależnego biegłego rewidenta z przeglądu śródrocznego skróconego skonsolidowanego i jednostkowego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej Grupy Kapitałowej ASM GROUP S.A. za 2020 rok
Pobierz
30 września 2020Raport niezależnego biegłego rewidenta z przeglądu śródrocznego skróconego skonsolidowanego i jednostkowego sprawozdania finansowego ASM Group S.A. za 2019 rok
Pobierz
30 września 2020Półroczne sprawozdanie zarządu z działalności Grupy Kapitałowej ASM Group za rok 2020
Pobierz
29 lipca 2020Skonsolidowany raport kwartalny za 1Q 2020 roku
Pobierz
30 czerwca 2020Sprawozdanie finansowe skonsolidowane ASM Group S.A. za rok 2019
Pobierz
30 czerwca 2020Sprawozdanie z badania - skonsolidowany raport roczny 2019
Pobierz
30 czerwca 2020Ocena Rady Nadzorczej dotycząca sprawozdań za 2019r. - skonsolidowany raport roczny 2019
Pobierz
21 kwietnia 2021ESPI 06/2021 - Opinia Zarządu Spółki w sprawie wniosku o powołanie rewidenta do spraw szczególnych
Pobierz
9 kwietnia 2021ESPI 05/2021 - Zgłoszenie żądania umieszczenia zmian w porządku obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki zwołanego na 22 kwietnia 2021 r. dokonane w trybie art. 401 § 1 KSH
Pobierz
1 marca 2021ESPI 04/2021 - Ogłoszenie o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia ASM GROUP S.A.
Pobierz
31 stycznia 2021ESPI 03/2021 - Terminy publikacja raportów okresowych ASM GROUP S.A. w 2021 r.
Pobierz
6 stycznia 2021ESPI 2/2021 - Wniesienie pozwu o ustalenie nieistnienia, ewentualnie stwierdzenie nieważności lub ewentualnie uchylenie niektórych uchwał Walnego Zgromadzenia z 27 sierpnia 2020 r.
Pobierz
4 stycznia 2021ESPI 1/2021 - Odpowiedzi na pytania akcjonariuszy zadane w trybie art. 428 § 5 KSH
Pobierz
23 grudnia 2020ESPI 36/2020 - Wykaz akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% liczby głosów na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu ASM GROUP S.A. w dniu 17.12.2020 r.
Pobierz
18 grudnia 2020ESPI 35/2020 - Treść uchwał podjętych przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie ASM Group S.A. w dniu 17 grudnia 2020 r.
Pobierz
29 listopada 2020ESPI 33/2020 - Zgłoszenie żądania umieszczenia zmian w porządku obrad NWZ Spółki zwołanego na 17 grudnia 2020 r. dokonane w trybie art. 401 § 1 KSH
Pobierz
23 listopada 2020ESPI 32/2020 - Rozszerzenie zabezpieczeń kredytu krótkoterminowego udzielonego przez mBank S.A.

Grupa kapitałowa

Vertikom Group

Vertikom Group

Grupa Vertikom jest jednym z wiodących podmiotów działających na rynku marketingu oraz wsparcia sił sprzedaży w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Oferuje szeroki wachlarz usług obejmujący przede wszystkim outsourcing sił sprzedaży, field marketing, organizację kampanii digitalowych oraz public relations. Dzięki członkostwu w European Sales Influence Group (ESIG) Vertikom oferuje swoje usługi w większości krajów Europy Zachodniej. W skład grupy wchodzi 14 spółek zależnych.

Zobacz więcej
ASM Sales Force Agency

ASM Sales Force Agency

Świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i outsourcingu. Specjalizuje się w outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, field marketingu oraz badaniach marketingowych.

Zobacz więcej
Grey Matters

Grey Matters

Jest podmiotem specjalizującym się w realizacji projektów z zakresu field marketingu, doradztwa sprzedaży oraz promocji sprzedaży. Główny obszar działania, w którym rozwija się spółka to międzynarodowe sieci sprzedaży z branży elektronicznej.

Zobacz więcej
Gruppo Trade Service

Gruppo Trade Service

Spółka jest wyspecjalizowana głównie w obszarze merchandisingu oraz outsourcingu sił sprzedaży.

Zobacz więcej
Largo Group Sp. z o.o.

Largo Group Sp. z o.o.

Largo świadczy usługi z zakresu wsparcia sprzedaży co jest zbieżne z przedmiotem działalności Grupy Kapitałowej ASM GROUP. Jest to agencja pracy tymczasowej rekrutująca pracowników dla podmiotów handlowych w Polsce.

Zobacz więcej
Trade

Trade

Jest kontynuatorem wieloletniej działalności spółki Gruppo Trade Service, która osiągnęła pozycję wiodącego podmiotu dostarczającego kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży realizując głównie usługi z zakresu merchandisingu oraz field marketingu na rynku włoskim.

Zobacz więcej
Financial Service Solutions Sp. z o.o.

Financial Service Solutions Sp. z o.o.

Financial Service Solutions Sp. z o.o. zajmuje się obsługą księgową i kontrolingową m.in. dla podmiotów wchodzących w skład Grupy Kapitałowej ASM GROUP

Wyniki finansowe ASM Group S.A. (tys. zł)

Rok 2020

Rok 2020
215.977
1.015
Przychody
EBITDA

Rok 2019

Rok 2019
257.415
5.268
Przychody
EBITDA

Rok 2018

Rok 2018
408.514
6.682
Przychody
EBITDA

ASM Group

ASM GROUP S.A. jest spółką holdingową, zarządzającą grupą kapitałową, w skład której wchodzą spółki zależne, specjalizujące się w świadczeniu kompleksowych usług wsparcia sprzedaży i outsourcingu.


Działamy na terenie Polski, Włoch oraz krajów regionu DACH (Niemiec, Austrii i Szwajcarii).

Obsługujemy ponad 1500 klientów

Współpracujemy z 25 000 promotorów,
przedstawicieli, merchandiserów, konsultantów oraz hostess
Mapa Mapa It Mapa Pl Mapa De Mapa Sw Mapa At

Kontakt

Relacje inwestorskie

Lidia Krakowiak
tel: +502 431 406

Akceptuję